Bukan sekali, tapi sudah dua kali isteri kepada pelakon Alif Aziz, Bella Astillah terpaksa menanggung rasa sakit apabila sekali lagi terpaksa berdepan dengan masalah kecurangan suaminya.

Terkini, pelbagai kenyataan telah dikeluarkan oleh kedua-dua belah pihak bagi membela diri masing-masing namun apakan daya perkara sudah berlaku tidak boleh diundur lagi, hati yang patah buat kali pasti sukar untuk sembuh semula.

Be Strong Bella! Rakan Artis Tak Putus2 Bagi Semangat

Selepas muat naik Bella mengenai kecurangan suaminya di akaun IG miliknya, ramai antara rakan artis yang menzahirkan rasa simpati terhadap ujian yang menimpanya.

Malah mereka tidak putus-putus memberi kata-kata semangat kepada Bella agar terus kuat menghadapi dugaan ini buat kali yang kedua.

Seperti memahami apa yang dirasai oleh Bella, memandangkan mereka juga adalah seorang isteri sudah pasti akan berasa terkesan.



Ada Yang Lebih Baik Menanti

Bagi Nad Zainal, dia percaya bahawa Bella layak mendapatkan seseorang lebih berbanding apa yang dimilikinya sekarang di masa hadapan.



Jangan Lupa Buat Laporan Pasal Orang Ketiga



Seperti memahami apa yang dirasai oleh Bella, memandangkan mereka juga adalah seorang isteri sudah pasti akan berasa terkesan.

Mira Tahu Apa Yang Bella Dah Lalui Selama Ni

Seperti mengetahui lebih dalam mengenai pergolakan rumah tangga, pelakon Mira Filzah yang juga merupakan sahabat baik kepada Bella malah pernah berkerjasama dengan Alif dalam drama Meh Sandar Pada Aku.

Di ruangkan komen, tidak mahu mengulas lanjut Mira mengatakan akan menghubungi Bella, sudah lama mengenali mungkin Mira sedikit sebanyak mengetahui masalah yang dihadapi pasangan suami isteri itu.



SUMBER : Instagram Bella Astillah

Nota : Jika Anda Rasa Artikel Ini Menarik Mohon Kongsikan Kepada Rakan Rakan Anda Di Facebook Dan Jangan Lupa Untuk Like dan Terus Ikut Kami Di Lubok Cerita Express