Selama ini orang yang paling teruk dihina di Malaysia adalah beliau, dihina tanpa kita sendiri mengetahui sejauh mana kebenaran dan bukti fitnah tersebut.

Beliaulah juga manusia yang paling dibenci oleh majoriti rakyat Malaysia, walaupun banyak benda yang beliau lakukan untuk rakyat Malaysia.

Tetapi semua perkara tersebut tertutup kerana fitnah yang dicanang.. Di antara manusia yang sangat benci kepada beliau pada waktu itu juga ialah AKU…

Entah kenapa yang aku turut benci kepada beliau pada masa tu, sedangkan aku pun tidak pernah mencari fakta dan kebenaran, aku hanya mendengar pertuduhan dan terus percaya, lalu pada PRU14 Allah swttakdirkan beliau dikalahkan atas fitnah..

Aku masih ingat macam mana rakyat Malaysia melayani beliau pada wWaktu itu.. Sekumpulan manusia yang mula menunggu beliau di airport untuk halang beliau kononya beliau hendak lari tinggalkan Malaysia.



Rumah beliau digeledah pada bulan Ramadhan sehingga ke pagi terpaksa beliau tidur di atas kusyen.. Dan macam2 lagilah yang beliau terpaksa berhadapan..

Aku rasa kalau alang2 orang yang kena, boleh jadi gila.. Tetapi beliau cool ja.. Apa yang beliau selalu kata “Saya akan buktikan saya bukan penyamun dan peyangak”..

Hari ini kita dapat lihat Allah Swt angkat beliau.. Gelombang Najib mula melanda Malaysia.. Kalau dulu majoriti rakyat Malaysia benci beliau, hari ini majoriti rakyat Malaysia menyayangi beliau..

Dato Seri Najib, maafkan kami rakyat Malaysia yang termakan fitnah selama ini.. Maafkan Kami..

Hari ini Allah Swt tengah mengangkat kebenaran dan meranapkan fitnah.. kami dah nampak semuanya.. Semoga Allah Swt memelihara kita daripada terus termakan dengan fitnah.. Wajib selidik dahulu apa yang kita terima…

Posting Terdahulu Yang Kini Dikesali



Komen Pengguna FB

– Fitnah terlalu kuat, tp TGHH byk ingatkn kami jgn terlalu melampau menuduh dsb, Pas pun slps geng Pan kluar lbh tenang dan lbh waras, isu Rohingya dan kepentingan Islam Ruu355 dsb Pas membuka ruang bersama dgn umno yg mana dikecam hebat oleh musibat PH, rupanya mereka sdg berusaha memecahbelahkan sesama kita.

– Dulu saya pun terpercaya dgn fitnah mengatakan dsnr adalah penyamun tp alhamdulillah saya dh nampak dsnr adalah seorang pejuang utk anak2 muda melayu di negara kita..jasa dsnr pd kami bangsa melayu x terbalas.. semoga Allah SWT melindungi dsnr daripada bala fitnah ini yg di lemparkan terhadap beliau.

– Alhamdulillah perjuangkan serta kembalikan semula kebenaran tentang fitnah yang dilempar agar seluruh rakyat sedar.

– Andaikata DSN jd PM balik pun bkn mudah bg beliau utk membaikpulih malaysia setelah apa yg dibuat oleh PH. Empayar yg dibina gah pd suatu masa dulu hancur ranap dibuatnya oleh mahathir dan kuncu2nya. Semoga rakyat malaysia yg cintakan keamanan dan kesejahteraan byk2 la berdoa moga allah swt menghancurkan kerajaan PH yg byk menyusahkan rakyat khasnya org islam. Semoga DSN diberi peluang sekali lg utk memerintah malaysia.

SUMBER : FB Nabeel Naqie II

Nota : Jika Anda Rasa Artikel Ini Menarik Mohon Kongsikan Kepada Rakan Rakan Anda Di Facebook Dan Jangan Lupa Untuk Like dan Terus Ikut Kami Di Lubok Cerita Express